A megbízó bemutatása / Our Client:
Ügyfelünk egy jelentős piaci szerepet betöltő szolgáltató cég, amely dinamikus növekedése okán új munkatársat keres budapesti irodájába, egy tapasztalt szakember személyében, újépítésű lakóingatlanok kezeléséhez.
Feladatok / Responsibilities:
- A törvény által előírt feladatok teljes körű, önálló ellátása
- Tulajdonosokkal/bérlőkkel történő kapcsolattartás
- Adminisztratív feladatok ellátása, ideértve:
o a bejelentések rögzítését és kezelését,
o a központi nyilvántartás naprakész vezetését,
o a biztosítási események nyilvántartását,
o a biztosítási számlák beérkezésének és kifizetésének követését,
o szakvizsgálatok nyilvántartását,
o a számlák igazoltatását és továbbítását utalásra - Szoros együttműködés a biztosítóval, a könyveléssel és a műszaki csapattal
- A bejelentett hibák és problémák felvétele, majd eljuttatása a megfelelő ügyintézőhöz
- A szemléken való aktív részvétel
Elvárások / Requirements:
- Legalább 2-3 év szakmai tapasztalat hasonló területen (pl. társasházkezelés, közös képviselet, lakóingatlan üzemeltetés)
- Társasházkezelő OKJ végzettség
- Képesség a felmerülő műszaki problémák hatékony megközelítésére
- Társasházi törvény ismerete
- Az angol nyelvtudás előnyt jelent
Ajánlat / Offer:
- Lehetőség a folyamatos szakmai fejlődésre és egy hosszú távú karrier megvalósítására
- Főállású alkalmazotti státusz egy folyamatosan fejlődő, pénzügyileg stabil, nagy múltú cégcsoport tagjánál
- Versenyképes jövedelemcsomag, ideértve az alapfizetést, a cafeteriát és a bónuszt
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését a
cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.
További állásajánlatok