Hibaüzenet

OK
HR GENERALIST
Our client is the Hungarian affiliate of a multinational company group. Their local manufacturing plant is situated in Jász-Nagykun-Szolnok County, in the Jászberény area, and employing approx. 100 people.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Our client is the Hungarian affiliate of a multinational company group. Their local manufacturing plant is situated in Jász-Nagykun-Szolnok County, in the Jászberény area, and employing approx. 100 people.

Feladatok / Responsibilities:
  • Recruitment
  • Dealing with compensation and benefits
  • Administration
  • Overseeing HR management functions
  • Implementing HR policies
  • Ensuring compliance with company regulations
  • Working closely with the management
Elvárások / Requirements:
  • Some years experience gained in the field of HR, preferably in a complex role
  • Relevant education
  • Fluent Hungarian and good English skills
  • Up-to-date knowledge about the Hungarian labour law and regulations
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Ability to work both independently and as part of a team
Ajánlat / Offer:
  • Career opportunity in a growing and developing organisation
  • Competitive compensation
  • Modern working environment
  • Unique facility
Jelentkezés / Apply at:
If you are interested, please send your CV to cv@fodorhr.hu and provide salary expectation as well.

Vissza
IFRS KONSZOLIDÁCIÓS SZAKÉRTŐ
Ügyfelünk egy budapesti központtal rendelkező nemzetközi cégcsoport, amely egy kivételes szakmai lehetőséget kínál jelenleg. A cégcsoport az iparágában az európai piac egyik legjelentősebb szereplője. Számukra keresünk egy tapasztalt kollégát az IFRS szerinti konszolidációs feladatok ellátásához.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy budapesti központtal rendelkező nemzetközi cégcsoport, amely egy kivételes szakmai lehetőséget kínál jelenleg. A cégcsoport az iparágában az európai piac egyik legjelentősebb szereplője. Számukra keresünk egy tapasztalt kollégát az IFRS szerinti konszolidációs feladatok ellátásához.

Feladatok / Responsibilities:
  • a cégcsoport európai leányvállalatait érintő konszolidációs folyamatok támogatása, koordinálása és felülvizsgálata
  • részvétel a rendszerek és jelentési folyamatok fejlesztésében, a konszolidált pénzügyi kimutatások zökkenőmentes és hatékony negyedéves jelentésének biztosítása céljából
  • együttműködés az egyes országok pénzügyi csapataival és segítségnyújtás a zárási folyamatok során
  • az új számviteli standardok zökkenőmentes bevezetésének támogatása
  • a konszolidált leányvállalatok mérlegeinek, eredmény kimutatásainak és cash-flow kimutatásainak elemző felülvizsgálata, magyarázatok nyújtása a felső vezetésnek az eltérésekkel kapcsolatosan
  • a jelentéstételi csomagok felülvizsgálata, előkészítése és véglegesítése
  • a vállalatközi kiszűrések előkészítése és az egyeztetési eredmények felülvizsgálata
  • a konszolidációs és IFRS kiigazítások azonosítása, nyomon követése
  • tőke és eredmény konszolidáció, minden konszolidációs lépés elvégzése
  • egyedi és konszolidált beszámoló elkészítése IFRS standardok alapján
Elvárások / Requirements:
  • erős számviteli ismeretek
  • felsőfokú pénzügyi/gazdasági tanulmányok
  • több év tapasztalat a konszolidáció terén
  • MS Excel haladó szintű ismerete elengedhetetlen
  • középfokú szakmai angol nyelvtudás
  • szakmai önállóság
  • proaktív, innovatív, tenni akaró gondolkodásmód

Előnyt jelent:
  • D365/Axapta ismeret
  • ACCA diploma

Ajánlat / Offer:
  • hibrid munkavégzés
  • versenyképes jövedelem (alapfizetés, cafeteria és éves bónusz)
  • professzionális csapat
  • szakmai fejlődési lehetőség egy izgalmas és komplex munkakörben
  • modern, belvárosi iroda
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.


Vissza
DIVÍZIÓVEZETŐ
Ügyfelünk egy jelentős piaci szerepet betöltő cégcsoport, amely országos hálózattal rendelkezik, és komplex megoldásokat kínál üzleti partnerei számára. Jelenleg budapesti irodájukba keressük azt a vezetőt, aki egy nemrégiben indult divízió irányításáért, felépítéséért és fejlesztéséért lesz felelős.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy jelentős piaci szerepet betöltő cégcsoport, amely országos hálózattal rendelkezik, és komplex megoldásokat kínál üzleti partnerei számára. Jelenleg budapesti irodájukba keressük azt a vezetőt, aki egy nemrégiben indult divízió irányításáért, felépítéséért és fejlesztéséért lesz felelős.

Feladatok / Responsibilities:
  • az eredményesség biztosítása, ideértve a fedezetért, a költségekért és a projektekért való felelősséget
  • szervezetfejlesztés
  • a belső folyamatok kialakítása és működtetése
  • a csapat bővítése és irányítása
  • a már meglévő projektek nyomon követése
  • új, nagy ügyfelek megkeresése és szerződtetése
  • szoros együttműködés az értékesítési területtel
  • a terület értékesítési céljainak kijelölése, a stratégia kialakítása
  • aktív részvétel a projektek felépítésében és az ügyfélszerzésben
  • a beszállítói kör kialakítása és üzemeltetése
  • új beszállítók felkutatása
  • a termékkör bővítése
  • termékfejlesztés
  • a marketingtevékenység koordinálása
  • jelentési kötelezettség az ügyvezető igazgató felé
Elvárások / Requirements:
  • vezetői tapasztalat az alábbi területek valamelyikén:
    o    műszaki (pl. IT, Telco) vagy logisztikai szolgáltatásmenedzsment
    o    B2B értékesítés
    o    műszaki termékek vagy szolgáltatások beszerzése
    o    projektirányítás
  • műszaki vagy gazdasági diploma
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • erős üzleti szemlélet
  • műszaki affinitás, érdeklődés a technológiai és az informatikai megoldások iránt
  • gyakorlat működési folyamatok kialakításában és fejlesztésében
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány
Ajánlat / Offer:
  • stabil cégcsoport, több évtizedes sikeres piaci múlttal
  • lehetőség a szakmai fejlődésre és az innovatív ötletek megvalósítására
  • professzionális csapat
  • kellemes munkakörnyezet
  • versenyképes jövedelemcsomag (alapfizetés, cégautó és bónusz)
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.

Vissza
SZENIOR ÜZLETI ELEMZŐ
Ügyfelünk egy innovatív megoldásokat előtérbe helyező, új generációs ingatlanfejlesztő cég, amely komplex szolgáltatásokat nyújt üzleti ügyfelei részére, ideértve a fejlesztést, kivitelezést és üzemeltetést egyaránt. Dinamikusan fejlődő budapesti csapatukba keresünk új munkatársat csapatbővítés okán.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy innovatív megoldásokat előtérbe helyező, új generációs ingatlanfejlesztő cég, amely komplex szolgáltatásokat nyújt üzleti ügyfelei részére, ideértve a fejlesztést, kivitelezést és üzemeltetést egyaránt. Dinamikusan fejlődő budapesti csapatukba keresünk új munkatársat csapatbővítés okán.

Feladatok / Responsibilities:
  • A gazdasági igazgató jobb keze elemzési, tervezési és modellezési témákban
  • Aktív részvétel a teljes ingatlanfejlesztési folyamat üzleti elemzésében
  • Jövőbeli cash flow modellek megalkotása és összekötése az ERP rendszerrel
  • A modellek rendszeres frissítése és részmodellek kidolgozása az egyedi elemzésekhez
  • Likviditástervezés heti szinten
  • Együttműködés a kontrollerekkel és a könyvelőkkel
  • Részvétel a cégcsoport riporting folyamataiban, ideértve a negyedéves riportok kidolgozását
  • Folyamatos kapcsolattartás a treasury-vel, az alapkezelővel és a menedzsmenttel
  • Jelentési kötelezettség a gazdasági igazgató felé
Elvárások / Requirements:
  • Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat vállalati vagy tanácsadói oldalon
  • Pénzügy vagy számvitel szakirányú diploma
  • Gyakorlat riportok készítésében
  • Kiemelkedő Excel tudás
  • Középfokú angol nyelvtudás, főként írásban
  • Precíz, pontos, felelősségteljes hozzáállás és erős analitikus gondolkodásmód
  • Az ingatlanszektorhoz kötődő gyakorlat előny, de nem feltétel
Ajánlat / Offer:
  • Szakmai fejlődési lehetőséget biztosító, komplex munkakör
  • Professzionális csapat
  • Lehetőség a hibrid munkavégzésre, részben home office-ban
  • Központi helyen található, modern iroda
  • Versenyképes juttatási csomag, béren kívüli juttatásokkal
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.

Vissza
Sales Manager - Automatization, Robotics, Pneumatics
Our client is the Hungarian subsidiary of a company group selling a wide range of premium technical products and services to industrial customers in the fields of Automatization, Pneumatics and Robotics. Currently they are seeking a new employee for their Budapest office.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Our client is the Hungarian subsidiary of a company group selling a wide range of premium technical products and services to industrial customers in the fields of Automatization, Pneumatics and Robotics. Currently they are seeking a new employee for their Budapest office.

Feladatok / Responsibilities:
  •     Setting up the sales and marketing strategy and improving sales processes
  •     Managing a team of 9 including the Sales Representatives and the sales support staff (technical consultants, back office)
  •     Visiting customers with the sales reps
  •     Budgeting
  •     Motivating and evaluating subordinates
  •     Develop and execute strategies to drive business in new and existing markets
  •     Partner with Talent Acquisition to identify and recruit top sales talent
  •     Mentor employees to help them achieve individual & team objectives
  •     Keeping contact with the HQ and with the Managing Director
Elvárások / Requirements:
  •     Several years of experience in B2B sales of technical products/services to industrial companies
  •     Very good leadership, organising and interpersonal skills
  •     Strong goal- and customer orientation
  •     Excellent business skills combined with technical understanding
  •     Native Hungarian and good English skills (verbal and written)
  •     College/University degree (studies in electrical engineering can be an asset)
Ajánlat / Offer:
  •     Competitive compensation package including a base salary, bonus, company car and cafeteria elements
  •     Career opportunity at a dynamically developing company
Jelentkezés / Apply at:
Please send cv to cv@fodorhr.hu.

Vissza