Hibaüzenet

OK
Pénzügyi Igazgató (CFO)
Regionálisan aktív, holland tőzsdén jegyzet, magyar többségi tulajdonban lévő többszáz főt foglalkoztató cégcsoport részére keressük a vállalkozás kulcsfontosságú vezetőjét. A cégcsoportban egy kb. 110 fős szolgáltató központ és 4 divízió van. Több tízéves múltra tekint vissza, és az iparág nemzetközileg is jegyzett szereplője.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Regionálisan aktív, holland tőzsdén jegyzet, magyar többségi tulajdonban lévő többszáz főt foglalkoztató cégcsoport részére keressük a vállalkozás kulcsfontosságú vezetőjét. A cégcsoportban egy kb. 110 fős szolgáltató központ és 4 divízió van. Több tízéves múltra tekint vissza, és az iparág nemzetközileg is jegyzett szereplője.

Feladatok / Responsibilities:
  • A cégcsoport összes pénzüggyel kapcsolatos tevékenységének irányítása
  • A tulajdonos/CEO legfőbb tanácsadója pénzügyi kérdésekben
  • A tőzsdei adatszolgáltatás, a konszolidáció, a treasury, a controlling és a számvitel felügyelete
  • Folyamatfejlesztés, rendszerek bevezetésének irányítása

Elvárások / Requirements:
  • Min. 12 éves munkatapasztalat, amiből min. 5 év CFO-ként
  • Igazi leader
  • Ember- és folyamatcentrikus attitűd, aki támogatja a kooperációt
  • Határozott, potens, döntésképes fellépés
  • Magas intelligencia, gyors gondolkodás
  • Tőzsdei cégeknél szerzett tapasztalat
  • Folyékony angol
  • Egyetemi diploma
Ajánlat / Offer:
  • Nagy önállóság
  • Intellektuális kihívásokkal teli, izgalmas munka
  • Inspiráló környezet
  • Nagyszerű, jól felkészült munkatársak
  • Jóval az átlag feletti bérezés
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését vagy kérdéseit a cv@fodorhr.hu-ra tudja elküldeni.

Vissza
SZENIOR ÉRTÉKESÍTÉSI IGAZGATÓ / ÜGYVEZETŐ
Ügyfelünk egy nyugat-dunántúli székhelyű, a közép-kelet-európai régióban aktív, közúti és vasúti fuvarozást végző cégcsoport, amely folyamatosan növekszik az akvizícióknak köszönhetően, így mára az iparág meghatározó piaci szereplőjévé vált. A közúti fuvarozást 600 fő végzi 500 kamionnal, és ezen belül az egyik, 180 főt foglalkoztató leányvállalat elsősorban...

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy nyugat-dunántúli székhelyű, a közép-kelet-európai régióban aktív, közúti és vasúti fuvarozást végző cégcsoport, amely folyamatosan növekszik az akvizícióknak köszönhetően, így mára az iparág meghatározó piaci szereplőjévé vált. A közúti fuvarozást 600 fő végzi 500 kamionnal, és ezen belül az egyik, 180 főt foglalkoztató leányvállalat elsősorban tankerekre és veszélyes árukra specializálódott. Ennek a cégnek az élére keresünk elsőszámú vezetőt.

Feladatok / Responsibilities:
  • hazai és nemzetközi üzletfejlesztés: új ügyfelek proaktív felkutatása Európa szerte;
  • a nyújtott szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése az ügyféligények minél eredményesebb, magasabb színvonalú kielégítése érdekében;
  • a kiemelt ügyfélkapcsolatok ápolása és fejlesztése;
  • a társaság üzleti tevékenységének és gazdálkodásának irányítása, egy 3 fős menedzseri csapaton keresztül;
  • felelős üzleti és pénzügyi döntéshozatal, a célok és tervek elérésének, illetve az erőforrások hatékony felhasználásának érdekében;
  • a társaság jogszabályoknak megfelelő működésének biztosítása;
  • élenjáró szervezési és működési gyakorlatok meghonosítása, szervezetfejlesztés;
  • komplex elemző modellek alkalmazása;
  • a jelentési és beszámolási kötelezettségek teljesítése időben és elvárt minőségben.
Elvárások / Requirements:
  • legalább 5 év, vezetői pozícióban szerzett gyakorlat szállítmányozás / logisztika / fuvarozás területén;
  • minimum heti 3 nap munkavégzés a nyugat-dunántúli irodában;
  • értékesítési- és üzletfejlesztési tapasztalat;
  • utazási hajlandóság itthon és külföldre egyaránt, az ügyféligények függvényében
  • tárgyalóképes angolnyelvtudás;
  • képesség a csapat motiválására, fejlesztésére és az elkötelezettség növelésére az üzleti célok megvalósítása érdekében;
  • tulajdonosi szemlélet;
  • jó kommunikációs és együttműködési készség.
Előny:
  • értékesítési igazgatói vagy divízió vezetői pozícióban szerzett tapasztalat;
  • vegyi termékek fuvarozásával kapcsolatos ismeretek.
Ajánlat / Offer:
  • versenyképes jövedelem az üzleti eredményesség függvényében;
  • céges autó;
  • szolgálati lakás;
  • rugalmas munkaidő beosztás;
  • lehetőség heti 2 nap munkavégzésre otthonról vagy a cég budaörsi, központi irodájából;
  • családias légkör;
  • biztos munkahely, hosszú távú karrier és fejlődési lehetőség.
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.

Vissza
VÁLLALKOZÁSI IGAZGATÓ (generál kivitelezés)
Ügyfelünk egy több évtizedes sikeres működéssel rendelkező építőipari generálkivitelező cég, amely már számos nagy volumenű, jól ismert és sikeres projektet tudhat magáénak. A kelet-magyarországi régióban való működésük továbbfejlesztése és bővítése okán keresünk vezetőt a debreceni irodájukba egy tapasztalt szakember személyében, a vállalkozási terület...

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy több évtizedes sikeres működéssel rendelkező építőipari generálkivitelező cég, amely már számos nagy volumenű, jól ismert és sikeres projektet tudhat magáénak. A kelet-magyarországi régióban való működésük továbbfejlesztése és bővítése okán keresünk vezetőt a debreceni irodájukba egy tapasztalt szakember személyében, a vállalkozási terület irányításához.

Feladatok / Responsibilities:
  • a vállalkozási csapat irányítása (kb. 10 fő)
  • a versenykiírások és ajánlattételi felhívások folyamatos figyelemmel kísérése
  • javaslattétel a megpályázandó munkák kiválasztására
  • az árajánlat készítés koordinálása
  • az építtetői igények felmérése
  • javaslattétel az építtető felé (alternatív) műszaki megoldásokra vonatkozóan
  • cégképviselet a tárgyalásokon
  • az alvállalkozói szerződések létrehozása
  • a hatósági engedélyek beszerzése a kivitelezés megkezdéséhez
  • kapcsolattartás a tervezővel és az építtetővel, ill. a cég képviselete a bejárásokon
  • a tervdokumentációk és költségvetések mennyiségi, minőségi, ár és műszaki megvalósíthatóság szempontokból történő felülvizsgálatának irányítása
  • a projektcsapatok ellátása a kivitelezéshez szükséges tervekkel, költségvetésekkel, adatokkal
  • egységárak kidolgoztatása és az esetleges árváltozások figyelemmel kísértetése
  • jelentési kötelezettség az ügyvezető igazgató felé
Elvárások / Requirements:
  • hasonló feladatkörben szerzett szakmai tapasztalat generál / szakági kivitelező cégnél vagy megrendelői oldalon
  • műszaki diploma (pl. építészmérnök, építőmérnök)
  • vezetői gyakorlat
  • magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • kiváló tárgyalási készség és üzleti érzék
  • felhasználói szintű informatikai ismeret
  • pro-aktív, nyitott és rugalmas személyiség
Ajánlat / Offer:
  • változatos, nagy volumenű projektek
  • karrierlehetőség egy nagy múltú, folyamatosan növekedő cégcsoportnál
  • versenyképes jövedelemcsomag (alapfizetés, bónusz, cafeteria, cégautó
  • költözés esetén lakhatási támogatás
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését a cv@fodorhr.hu e-mail címre.

Vissza
PROJEKT- MENEDZSMENT VEZETŐ (ingatlanfejlesztés)
Ügyfelünk egy évtizedek óta sikeresen prosperáló cégcsoport, amely építőipari és ingatlanfejlesztési tevékenységet folytat. Számos nagyberuházás generál kivitelezését és emellett saját fejlesztésű projektek megvalósítását is magáénak tudja. Jelenleg a kelet-magyarországi régióban működő, növekedésben lévő mérnökirodájuk irányításához keresünk új vezetőt....

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy évtizedek óta sikeresen prosperáló cégcsoport, amely építőipari és ingatlanfejlesztési tevékenységet folytat. Számos nagyberuházás generál kivitelezését és emellett saját fejlesztésű projektek megvalósítását is magáénak tudja. Jelenleg a kelet-magyarországi régióban működő, növekedésben lévő mérnökirodájuk irányításához keresünk új vezetőt.

Feladatok / Responsibilities:
  • mérnöki szolgáltatások nyújtása cégcsoporton belül a saját beruházásokhoz és fejlesztésekhez kapcsolódóan
  • 4-5 fős csapat irányítása (projektvezetők és előkészítők)
  • teljes körű projektmenedzsment biztosítása:
    o    előkészítés,
    o    részvétel a koncepcióalkotásban,
    o    a tervezés és a kivitelezés pályáztatása,
    o    terveztetés,
    o    közreműködés a lebonyolító kiválasztásában,
    o    a lebonyolítás nyomon követése a beruházó oldaláról,
    o    a fejlesztés lezárása és átadása működtetésre
  • részvétel a csapat bővítésében és az új kollégák kiválasztásában a cégcsoport HR osztályával együttműködve
  • jelentési kötelezettség a holding felé

Elvárások / Requirements:
  • több éves tapasztalat projektek előkészítésében és lebonyolításában
  • ingatlanfejlesztésben szerzett gyakorlat
  • felsőfokú végzettség (a műszaki végzettség preferált, de megfelelő szakmai tapasztalat esetén a gazdasági, esetleg jogi tanulmányok sem jelentenek kizáró okot)
  • vezetői tapasztalat
  • magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • kiváló tárgyalási készség
  • műszaki affinitás és üzleti érzék
  • felhasználói szintű informatikai ismeret
  • pro-aktivitás
  • kelet-magyarországi lakhely (pl. Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Borsod-Abaúj-Zemplén) vagy hajlandóság a költözésre
  • BIM ismeret és/vagy a fenntarthatósági szempontok ismerete és alkalmazása előny lehet
Ajánlat / Offer:
  • karrierlehetőség egy nagy múltú, folyamatosan növekedő cégcsoportnál
  • változatos, izgalmas projektek
  • versenyképes jövedelemcsomag (alapfizetés, bónusz, cafeteria, cégautó
Jelentkezés / Apply at:
Jelentkezését a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk szakmai önéletrajzzal, amely a projektreferenciákat is tartalmazza.

Vissza
PROJECT MANAGER (ingatlanfejlesztés)
Ügyfelünk egy innovatív megoldásokat előtérbe helyező, új generációs ingatlanfejlesztő cég, amely ipari/logisztikai ingatlanok terén nyújt komplex szolgáltatásokat ügyfelei részére, ideértve a fejlesztést, kivitelezést és üzemeltetés egyaránt. Dinamikusan fejlődő budapesti csapatukba keresünk új munkatársakat, bővítés okán.

Részletek
A megbízó bemutatása / Our Client:

Ügyfelünk egy innovatív megoldásokat előtérbe helyező, új generációs ingatlanfejlesztő cég, amely ipari/logisztikai ingatlanok terén nyújt komplex szolgáltatásokat ügyfelei részére, ideértve a fejlesztést, kivitelezést és üzemeltetés egyaránt. Dinamikusan fejlődő budapesti csapatukba keresünk új munkatársakat, bővítés okán.

Feladatok / Responsibilities:
  • műszaki egyeztetések lefolytatása
  • az üzletfejlesztési folyamatok támogatása műszaki oldalról
  • a bérlői igények felmérése és a szükséges átalakítások ill. kiépítések meghatározása
  • projekt előkészítés
  • költségbecslések és költségvetések készítése
  • ütemterv készítés (kivitelezési és pénzügyi egyaránt)
  • a büdzsé összeállítása
  • az esetleges kockázatok jelzése
  • az ütemtervek és a büdzsé nyomon követése
  • egyeztetések lefolytatása
  • szerződéskötés előkészítése
Elvárások / Requirements:
  • néhány év, hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat kivitelező cégnél vagy beruházói oldalon
  • építész/építőmérnöki végzettség
  • középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • felhasználói szintű MS-Office ismeret
  • B kategóriás jogosítvány
  • kitűnő probléma-megoldó és szervezőkészség
Ajánlat / Offer:
  • Nagy volumenű fejlesztési projektek
  • Hosszútávú karrierlehetőség
  • Professzionális csapat
  • Lehetőség a hibrid munkavégzésre, részben home office-ban
  • Központi helyen található, modern iroda
  • Versenyképes juttatási csomag, béren kívüli juttatásokkal (pl. cégautó, cafeteria, bónusz)
Jelentkezés / Apply at:
Pályázatát a cv@fodorhr.hu e-mail címre várjuk.

Vissza